Ty też możesz nam pomóc

Wycieczka do Wilna

07-05-2010
17 V 2010 Udaliśmy się na kilkudniową wycieczkę na Litwę
W dniach 17 V 2010 - 21 V 2010 uczestnicy i pracownicy naszego warsztatu byli na wycieczce na Litwie. Zwiedzaliśmy najatrakcyjniejsze miejsca Wilna (Katedra Wileńska, Kościół pw. Św. Piotra i Pawła, Kościół pw. Św. Kazimierza, Cerkiew pw. Świętego Ducha, Muzeum Mickiewicza, Uniwersytet Wileński, Góra Trzech Krzyży, wieża telewizyjna i oczywiście kaplica z Cudownym Obrazem Matki Boskiej z Ostrej Bramy), uczestniczyliśmy w spotkaniu z  podobnym w działalności ośrodkiem terapeutycznym w Niemenczynie.(tutaj artykuł z Kuriera Wileńskiego) oraz ośrodkiem "Mes esame" w Wilnie. Byliśmy w filharmonii na koncercie wojskowych, reprezentacyjnych orkiestr dętych, litewskiej i amerykańskiej. W drodze powrotnej zwiedziliśmy kompleks zamkowy w Trokach, tam oglądaliśmy zamek ze statku podczas krótkiego rejsu.
Fundacja na rzecz osób niepełnosprawnych i potrzebujących pomocy Otwórzmy Swoje Serca, która jest organem prowadzącym Nasz Warsztat zasponsorowała wyjazd dla trzech  uczestników Warsztatu w pełnej wysokości.