Ty też możesz nam pomóc

Archiwum

Ach Bieszczady!

11-09-2015
Tuż przed wakacjami nasz warsztat zorganizował czterodniową wycieczkę w Bieszczady.
Wyjechaliśmy z Biszczy 21 lipca rano cofając się do Zamościa, gdzie dołączyła do nas liczna grupa wycieczkowiczów - Przyjaciół naszego warsztatu. Następnie ruszyliśmy w Bieszczady. Po drodze zatrzymaliśmy się w Narolu, gdzie jedna z naszych uczestniczek musiała skorzystać z porady lekarza. Po krótkim przystanku udaliśmy się w dalszą podróż. Przed południem dotarliśmy do Kalwarii Pacławskiej, gdzie zwiedziliśmy klasztor i nawiedziliśmy cudowny obraz. Trafiliśmy na moment zlotu młodzieży katolickiej co jeszcze bardziej uatrakcyjniło nasz przystanek. W drodze do Ustrzyk Dolnych zobaczyliśmy kompleks wypoczynkowy w Arłamowie. Po południu dotarliśmy na miejsce naszego pobytu do pensjonatu Viking w Jasieniu tuż obok Sanktuarium Matki Boskiej Bieszczadzkiej. Drugiego dnia czekały nas atrakcje w postaci rejsu statkiem Bryza po Jeziorze Solińskim oraz basen w Ustrzykach. Trzeci dzień to wycieczka na torfowiska w Tarnawie miejscu równie przepięknym co niedostępnym, po drodze odwiedziliśmy zagrodę żubrów w Mucznem. W drodze powrotnej zrobiliśmy tzw wielką pętlę bieszczadzką, wstępując oczywiście na tamę w Solinie oraz do Muzeum Kultury Bojków w Myczkowie. Czwarty dzień to powrót do domu, po drodze zwiedzaliśmy przepiękny kompleks zamkowy w Krasiczynie. O wrażeniach trudno napisać, każdy przeżywał je na swój sposób ale na pewno nowopoznane miejsca wywarły ogromne wrażenie na wszystkich.